Koszyk jest pusty

ZWROT TOWARU

Kupujący będący konsumentem w rozumieniu Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty dostarczenia produktu. Kupujący zobowiązany jest wówczas zwrócić dostarczony produkt niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni licząc od daty dostawy, w stanie niezmienionym (kosmetyki oraz inne towary ze względów higienicznych powinny być oryginalnie opakowane, w nienaruszonym opakowaniu fabrycznym, pozostałe towary powinny być zwrócone w stanie niepogorszonym, po zapoznaniu się z nimi w sposób zwyczajowo przyjęty przy danym towarze , z kompletnym wyposażeniem i wszystkimi akcesoriami) oraz dołączyć oświadczenie o zwrocie i fakturę/paragon. Sklep nie ponosi kosztów odesłania towaru. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek za pobraniem. Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar w ciągu 7 dni roboczych na konto bankowe klienta lub przekazem pocztowym. Towar należy odesłać na nasz adres z dopiskiem ZWROT.

Zwrotu możesz dokonać także w naszym Punkcie Odbioru w Kielcach przy ul. Witosa 88

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość znajdziesz tutaj:http://www.uokik.gov.pl/wzory_pism.php

REKLAMACJA

1. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Konsument zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 miesięcy od daty stwierdzenia niezgodności, zawiadomić o niej Sprzedającego pismem przesłanym na adres Linda Kosmetyki ul. Turystyczna 1 25-545 Kielce. Pismo winno określać reklamowany towar i charakter stwierdzonej niezgodności oraz precyzować żądania Konsumenta. Składając reklamację w powyższym trybie, Konsument zobowiązany jest przesłać Sprzedającemu, na swój koszt, reklamowany towar w stanie kompletnym, w oryginalnym opakowaniu, oraz kopię przesłanej Konsumentowi faktury VAT lub paragonu.

2. Reklamacja złożona przez Konsumenta rozpatrywana jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. O sposobie załatwienia reklamacji Sprzedający niezwłocznie informuje Klienta na podany przez niego adres e-mail. W przypadku uwzględnienia reklamacji, koszty przesyłki, o której mowa w ust. 1 powyżej, jak również uiszczone przez Konsumenta koszty przesyłki towaru objętego późniejszą reklamacją, zwracane są Konsumentowi przekazem pocztowym lub na wskazany przez niego w treści reklamacji rachunek bankowy.

3. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę Biznesowego wady fizycznej lub prawnej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.) o rękojmi za wady przy sprzedaży, Odbiorca Biznesowy zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni roboczych, zawiadomić Sprzedającego o wadzie pismem przesłanym na adres, o którym mowa w § 16 Regulaminu. Pismo winno określać charakter stwierdzonej wady oraz precyzować żądania Klienta. Składając reklamację w powyższym trybie, Klient zobowiązany jest przesłać Sprzedającemu, na swój koszt, reklamowany towar w stanie kompletnym, w oryginalnym opakowaniu, wraz z kopią przesłanej Klientowi faktury VAT. Do zachowania 7-dniowego terminu, o którym mowa powyżej, wystarczające jest wysłanie pisma listem poleconym przed jego upływem. Niezachowanie powyższego terminu wyłącza odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady.

4. Reklamacja złożona przez Odbiorcę Biznesowego rozpatrywana jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej złożenia. O sposobie załatwienia reklamacji Sprzedający niezwłocznie informuje Klienta na podany przez niego adres e-mail. W przypadku stwierdzenia zasadności reklamacji koszty przesyłki, o której mowa w ust. 3 powyżej, zwracane są Klientowi przekazem pocztowym lub na wskazany przez niego w treści reklamacji rachunek bankowy.

5. Wszelkie reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową lub z tytułu rękojmi za wady, jak również inne wymagane dokumenty oraz reklamowany towar winny być przesyłane – z dopiskiem „lindasklep - reklamacja” – na adres Linda Kosmetyki ul. Turystyczna 1 25-545 Kielce.

6. W przypadku zaistnienia – wskutek uwzględnienia reklamacji – konieczności zwrotu Klientowi uiszczonej ceny sprzedaży lub innych należności w całości lub w części, Sprzedający dokona zwrotu niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia rozpoznania reklamacji - przekazem pocztowym lub na wskazany przez Klienta w treści reklamacji rachunek bankowy. W przypadku wymiany towaru wskutek uwzględnienia reklamacji, Sprzedawca przesyła towar Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia uwzględnienia reklamacji.

REKLAMACJA USZKODZONEJ PACZKI

Kupujący jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia w chwilii dostarczenia przesyłki czy dostarczony produkt odpowiada przedmiotowi sprzedaży, jest w stanie nieuszkodzonym i kompletnym oraz czy przesyłka nie została uszkodzona podczas transportu. Kupujący może w tym celu otworzyć przesyłkę w obecności kuriera lub pracownika poczty (jeżeli paczka za pobraniem trzeba najpierw uiścić należność) i w przypadku stwierdzenia wadliwości dostarczonego produktu, Kupujący sporządzi z kurierem lub pracownikiem poczty protokół szkody. Kupujący ma obowiązek poinformować Sprzedawcę pocztą elektroniczna na adres reklamacje@lindakosmetyki.pl nie później niż w terminie 5 dni od daty dostawy z podaniem:

- numeru protokołu szkody,
- numeru listu przewozowego lub paczki.

Niesporządzenie przez Kupującego protokołu szkody równoznaczne jest z akceptacją dostarczonego produktu i nie może być podstawą do zgłaszania przez Kupującego zastrzeżeń z tytułu niezgodności dostarczonego produktu z przedmiotem sprzedaży, uszkodzenia, niekompletności produktu i lub uszkodzenia przesyłki powstałej podczas transportu. 

 

 

 

 

 

 
Nie pokazuj więcej tego powiadomienia

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności