Koszyk jest pusty

FAQ / Pomoc poleć znajomemu 

Mam problemy z rejestracją?
Prosimy o kontakt pod numer +48 884 741 433. Problemem może być odczytanie kodu literowego zabezpieczającego rejestrację

Nie pamiętam hasła do swojego konta?
Na stronie kliknij na napis "Przypomnij hasło". Podaj adres e-mail, który został podany podczas rejestracji. System zrestartuje Twoje obecne hasło i wyśle nowe na podaną skrzynkę pocztową podczas rejestracji. Na Twoje konto pocztowe zostanie niezwłocznie wysłany list, który należy potwierdzić, aby nastąpiła zmiana hasła. Potem będziesz mógł/a się zalogować podając nowe hasło.

Co oznacza dostępność towaru podawana przy każdym produkcie w moim koszyku? Czy w tym czasie dostanę przesyłkę?
Dostępność oznacza czas sprowadzenia towaru do magazynu sklepu lindakosmetyki.pl. Dostępność 24 godziny, nie oznacza że klient otrzyma towar w ciągu 24 godzin. Dostępność 24h oznacza, że mamy towar na miejscu w magazynie. Przesyłka zostanie w ciągu 24 godzin, od otrzymania potwierdzenia zamówienia i wpłaty pieniędzy na nasze konto, wysłana przez nasz sklep (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt). Nie dotyczy to odbiorów w Kielcach, gdzie można płacić gotówką przy odbiorze osobistym lub dostawie na terenie Kielc.
 
Produkty z mojego zamówienia mają różną dostępność, czy będą wysłane do mnie w rożnych terminach?
Nie, zamówienie będzie przesłane po skompletowaniu całego zamówienia. Jeżeli produkty z krótszym czasem oczekiwania mają być wysłane szybciej, należy złożyć oddzielne zamówienia.

Czy cena wyświetlana przy danej pozycji obejmuje opłatę za dostawę?
Nie. Cena wyświetlana obok towaru określa jego wartość. Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia. Szczegółowa tabela opłat znajduje się w dziale – Sposoby płatności i dostawy.

Czy wysyłają Państwo zamówienia za granicę Polski?
Tak, sklep lindakosmetyki.pl realizuje wysyłki zamówień poza granice Polski. W tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie + 48 884 741 433 lub na email bok@lindakosmetyki.pl

Czy towary złożone w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?
Adresat przesyłki może być jeden. Jeśli chcesz, aby wybrane towary zostały wysłane do dwóch różnych osób, powinieneś złożyć dwa zamówienia.

Złożyłam /-łem dwa/trzy/cztery zamówienia, czy można wysłać je jedną przesyłką?
Tak, w takiej sytuacji prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta telefonicznie +48 884 741 433 lub na email bok@lindakosmetyki.pl. Powiemy ci co dalej masz zrobić w tej sytuacji. Proszę podać naszemu pracownikowi numery zamówień, które mają być połączone w jedno. Łączenie kilku zamówień uzależnione jest od wpłaty na nasze konto za złożone zamówienia i czasu, w którym przygotowujemy je do wysyłki. Jest to przeważnie godzina 13, która zamyka tzw. sesję pakowania i przekazania paczki firmie logistycznej do transportu.

Otrzymałem potwierdzenie zamówienia z wyszczególnioną kwotą do zapłaty przelewem, czy mam zapłacić całość tej kwoty?
Tak. Wyjątek stanowi, gdy złożyłeś kilka zamówień wtedy zadzwoń do nas +48 884 741 433.

Czy ponoszę prowizje za płatność kartą?
Nie. Pay Pal, Elavon czy Transferuj.pl nie pobierają prowizji od klientów naszego sklepu. Może być pobrana prowizja za potwierdzeni autentyczność karty przy pierwszej płatności, która zostanie ci przez te firmy zwrócona na konto.

Co to jest Punkt Odbioru ?
Punkt Odbioru to możliwość osobistego odbioru zamówienia przy ul. Witosa 88 25-561 Kielce (sklep Społem). Przy tej opcji nie ponosisz żadnych kosztów dostaw i możesz zapłacić gotówką. Do odebrania zamówienia potrzebny będzie jego numer, dane osoby zamawiającej i dokument potwierdzający tożsamość osoby odbierającej zamówienie. Punkt Odbioru nie jest naszym magazynem. O terminie odbioru zostaniesz poinformowany przez nas sms lub przez email. Zawsze też możesz zadzwonić pod numer +48 884 741 433 i upewnić się, czy paczka jest już do odebrania.

Czy wysyłacie Państwo paczki wielkogabarytowe, palety?
Tak. W tym przypadku prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
 
Czy w przypadku przesyłki kurierskiej jest możliwe podanie alternatywnego adresu w zależności od godziny doręczenia ?
Niestety nie, bardzo nam przykro ale nie mamy możliwości zmiany adresu doręczenia po przekazaniu przesyłki dla firmy przewozowej. W celu ustalenia godziny doręczenia, oraz ewentualnej zmiany adresu prosimy kontaktować się z właściwym dla miejsca doręczenia oddziałem.

Otrzymałam informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła.
Prosimy o kontakt z Urzędem Pocztowym lub przedstawicielem firmy kurierskiej (na stronie można sprawdzić status przesyłki podając numer listu przewozowego ), czasami przesyłka jest dostarczona gdy adresata nie ma w domu i nie ma możliwości zostawienia awizo, lub awizo zaginie. W przypadku braku przesyłki na poczcie lub w oddziale firmy kurierskiej należy skontaktować się z nami bok@lindakosmetyki.pl.  Zaginięcie przesyłki zdarza się niezwykle rzadko.

Czy mogę otrzymać przesyłkę kurierską w wyznaczonych przeze mnie godzinach?
Sklep nie odpowiada za system pracy firmy kurierskiej, w tym za ustalanie godziny doręczenia czy też kontakt telefoniczny ze strony kuriera przed doręczeniem. Wysłanie zamówienia zostanie przez nas potwierdzone e-mailem, w którym będzie podany nr przesyłki kurierskiej. W celu ustalenia godziny doręczenia prosimy kontaktować się z właściwym dla miejsca doręczenia. Dodatkowo można śledzić drogę przesyłki na stronie internetowej właściwej firmy kurierskiej.

Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji przez Pocztę Polską (i jakie są zasady przy składaniu reklamacji)?
Po upłynięciu 14 dni roboczych licząc od daty wysyłania zamówienia i braku informacji o awizowaniu przesyłki w Urzędzie Pocztowym, składamy reklamację o zaginięciu przesyłki. Proces reklamacji trwa około 1 miesiąca - w niektórych sytuacjach, niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji Poczta Polska wydłuża ten termin. W przypadku przesyłek zagranicznych reklamacje rozpatrywane są w okresie 3 miesięcy. W momencie uznania przesyłki za zaginioną dokonujemy zwrotu poniesionych kosztów.

 

 
Nie pokazuj więcej tego powiadomienia

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności